čtvrtek 31. července 2008

Video NZ

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Video je rozhodně krásný, bohužel takovejhle mix silnejch zážitků je až moc na jedno lidský vnímání. Obyčejně stačí jeden zážitek za den a člověk je z toho vyjuchanej ještě týden, pokud se povede počasí - to je druhej aspekt. S glob. oteplováním na NZ ubývá dnů s modrou oblohou bez mráčku, to sem poznala i bez statistik mezi dvěma návštěvami jenom 4roky od sebe.

mm řekl(a)...

Tak zatím anketu ovládli gympláci (bývalí spolužáci z gymplu). Pro ostatní: pokud se třeba divíte, proč chodí na blog o Zélandu někdo, koho tato země nezajímá, tak to byl podle všeho Jindřich, kterej si založil i parodii na můj blog, s jeho svolením zveřejňuji adresu pro zájemce: inoshtaxikar.blogspot.com (je to celkem sranda).

Především bych ale chtěla dát prostor těm, kteří hlasovali pro druhou možnost. Ráda bych měla zpětnou vazbu. Zajímá mě, proč se nechcete na Zéland podívat. Podle mě každý, kdo má rád hezkou přírodu, by se sem chtěl podívat. Zajímá mě to i z profesionálního hlediska. Příští týden budu psát esej do předmětu Tourist Behaviour (Turistovo chování) a téma eseje se shodou okolností týká i toho, co ovlivňuje dojem lidí z destinace, nebo motivace k cestování a mám uvést příklady.
U těch, kterí hlasovali pro první možnost, bychchtěla znát motivaci, co se vám na Zélandu líbí, co vás zaujalo? Mami neboj, ty nemusíš, my si to řeknem.
Budu tedy ráda, když zdůvodníte proč jste jak hlasovali (čím dřív, tím líp, esej začínám psát v pondělí). Děkuju moc

Pro Barču: už se na ty zážitky těším a čím víc, tím líp. Za dva týdny jedem na ten Ski trip (do okolí Queenstownu) a týden na to máme mid-semestr break (celkem 10 dní volna), tak konečně někam vyrazíme. Já bych chtěla na sever ostrova za "teplem" (Abel Tasman NP atd.), ale Esther chce zas zůstat na jihu a chce do Queenstownu a na Milford Sound). Já jsem chtěla využít mimosezóny, protože Abel Tasman je prý jinak dost nacvakanej. Ale to samý asi i s Milfordem. A nevím, jestli zas na kajakování, který je v Abel T. běžný, nebude ještě moc zima. Co myslíš? Kažopádně ať pojedem, kam pojedem, tak asi proběhne minimálně bungee jumping, v Abel Tasman NP by to byl asi i skydiving (mami neboj, je to bezpečný).

mm řekl(a)...

Jo, jestli někdo nechce vyjadřovat svůj názor veřejně, tak můžete použít třeba ICQ (viz Kontakty).
A ještě k tomu počasí a oblohou bez mráčku, to se teda potvrzuje, prší už asi osmý den v kuse, i když je to někdy třeba jen mrholení, tak stejně je to nepříjemný. Snad zas bude brzo pěkně.