neděle 3. srpna 2008

Perný týden, Toroa Ball

Je neděle a tak můžu zhodnotit uplynulý týden. No byla to teda fuška. Do předmětu Global Tourism jsem musela odevzdat do pátku esej o 3000 slovech (7-8 stránek). Téma bylo Jak je významný trh Asie pro sektor cestovního ruchu Zélandu a co to ovlivňuje. Takže jsem se musela hrabat v různých statistikách a pak v knížkách a tak. A jelikož má esej váhu 30% známky, tak jsem to dělala poctivě (já to stejně ani jinak neumím). Takže to šlo pomalu ,ale ve čtvrtek jsem to nakonec dopsala. Akorát jsem musela do pátku odevzdat ještě další úkol o 400 slovech. No, když to shrnu, chodila jsem spát tak kolem druhé a ve středu a ve čtvrtek o půl čtvrté. Takže v pátek jsem byla tak vyfluslá, že jsem sice šla na párty tady v Toroe, ale pak s holkama do města už jsem nešla. Ale stejně jsme po jejich návratu pak ještě kecaly a šly jsem nakonec do postele až o půl šesté (!) stejně jako v sobotu (vlastně dnes v neděli) po Toroa plesu a návštěvě klubů.

Včera nám tedy Toroa uspořádala Toroa Ball. Vstupné 10 NZD, což je levnější než vstupné na naše plesy, a ještě bylo v ceně jídlo. Ples měl i téma black and white, takže jsme byli povětšinou v černobílém oblečení. Nejdřív to vypadalo, že to bude spíš jen taková večeře. Dostali jsme polévku, hlavní chod byl formou bufetu, takže každej měl plnej talíř všeho možného a pak dezert. A nakonec došlo i na hudbu, takže se i pařilo. Pak jsme šli do klubu v centru (Metro). Já jsem vlastně byla v centru o víkendu poprvé takhle pozdě, takže když jsme z klubu odcházeli do jiného asi ve tři ráno, tak jsem byla celkem šokovaná, kolik lidí tam bylo. Centrum je plné klubů a Dunedin je město o 120 000 obyvatelech (skoro jako Olomouc), z čehož 20% jsou studenti, takže to tam podle toho vypadalo. Fronty lidí před klubama a celkově to tam vypadalo minimálně jako ve dne. Kdyby ste šli v Olomouci do centra kolem půlnoci (natož ve tři), tak by ste tam viděli sotva pár lidí. No pak jsme se přesunuli ještě do Monkey Baru (mezi studenty oblíbený), ale stejně jsme hned šli domů - jedna holka neměla pas, bez něhož vás nikam nepustí a Niral (spolubydlící) měla dost a stejně už byly čtyři ráno. Takže to byl celkem busy víkend. Příští týden musím napsat další esej, ale už jen 2000 slov, tak se snad vyspím.

Fotky jsem přidala do alba, které je zde

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Konecne jsem nasel duvod vlozit komentar :-) CHEME VIC NIRAL :-)

mm řekl(a)...

Budu se snažit. Akorát nevím, který z mých milovaných spolužáků po ní tak touží, tak příště kdyžtak napiš aspoň první písmenko jména jo?

Anonymní řekl(a)...

Kdyby mě google nenutil se registrovat, taxe klidne podepisu. Pri podrobnejsim zkoumani jsem zjistil, ze kdyz kliknu na Název, muzu to jmeno zadat :-)

mm řekl(a)...

Ono to úplně stačí normálně do textu. Jinak přidávám album, kde budou fotky od ostatních. Je tam i další fotka s Niral. To sem nevěděla, že seš na Indky, ale je fakt, že je Niral hezká (i když bez make-upu a neučesaná to je normální holka).

Anonymní řekl(a)...

tak vylozene na indky nejsem, ale na hezkou holku se rád podívám, ať je odkud chce :-) Jinak jsem neškodnej :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoooj Marti!
Poprvé mám čas taky něco napsat:-) Teda, máte to tam asi super, rozhodně se nenudíš, co?:-) Město i zbytek NZ vypadají moc pěkně a fotky, co jste udělali po cestě (Malajsie atd) jsou úúúplně parádní..
Jen tak dál, pěkně si užívej pařby a výlety a hlavně všechno foť:-) Ať mám při práci na co slintat:-)

PS: Chceme víc chlapů, ať si uděláme přehled, jak to s nima na NZ vypadá - a hlavně, jaký máš na ně názor ty;-)

mm řekl(a)...

Čau Sašóóó, děkuju za pochválení fotek. No super se mám, to víš že jo (jen když se drbu s esejema, tak to zas tak super není). Ohledně těch chlapů, já jsem hlavně v kontaktu s těma mezinárodníma, takže vyloženě Kiwíky až tak neznám. I když i v Toroe jsou Kiwíci, kteří se na NZ narodili nebo tady žijou od mala. Všichni jsou tady hodně přátelští. A myslím, že Tom a Dan jsou jedni z nej, mám štěstí, že jsem s nima v bytě. Jinak budu situaci i nadále monitorovat a pak poreferuju. Tak zatím

Anonymní řekl(a)...

Zdravím z Práglu!
No, eseje ti teda teď moc nezávidím, to je pravda - ale neboj, i na nás dojde:-) Až budete brouzdat po Zélandu a Austrálii, my se budeme crcat se zkouškama, seminárkama atd:-( Ale teď bude ještě chvíli klid, začínáme až 22.9.
U těch chlapů samozřejmě nejde jen o pravé kiwíky, uvítáme i sondu do mezinárodních vod;-)
(Teda ne že bych na tom měla nějaký zájem - mě ten jeden můj Čech stačí až až;-) - sleduji to čistě z vědeckých důvodů, samozřejmě:-) ). Jaké tam máte aktuálně počasí?? Pořád chodí někteří v žabkách? :-)

mm řekl(a)...

Ajóóój ze Zélandu. Počasí je momentálně na nic. Hodně se to mění. Každopádně žabkáci jsou tady furt, zima nezima. Zahrádky jsou taky otevřený celoročně a i tam najdete lidi i v zimě. Normálně tam snídají vajíčka a tak. Prostě šílenci. Jinak etď mám od esejů atd. tak měsíc pokoj. Čeká mě teď o víkendu snowboarding na horách a další týden máme mid-semester break, a to projedeme kus Jižního ostrova, takže bude hóóódně fotek.

Anonymní řekl(a)...

Tak to je super!!
Jo, na lyže bych taky jela hned, ale pojedu k moři - což teda taky není špatný:-)
To jsou teda fakt blázni ty lidi, že chodí tak divně oblečený v zimě, co??:-)
Už se těším na fotečky, jen přidávej:-)
Tak si všechno pořádně užij!!!
papa