sobota 12. července 2008

Penguin tour, Tunnel Beach

Včera (čtvrtek) jsme s Esther a pár dalšíma z Toroy jeli na Penguin tour, abychom viděli tučňáky, kteří tady žijí. No viděli jsme dva. Ale zase jsme viděli plno lachtanů (sea lions - což jsou lachtani, ale někdo zas říkal lvouni, tak nevím). Jeden se na mě rozběhl, protože jsem byla moc blízko, ale byla jsem naštěstí rychlejší, byli hrozně velcí. Jinak teda hodně foukalo, ale fakt hodně. Uvidíte to pak na fotkách na písku na pláži. Taky jsme ho pak měli všude. Po návratu jsme šli s Danem a Tomem na International Food Festival do campusu, kde jsme ochutnali nějaké malajské a další jídlo (ne že bych ho v Malajsii neměla). A po návratu domů jsme pak šli na párty, takže jsem v jednom kole a fakt se tady nenudím.

Dnes (pátek) nás s Esther vzal Dan autem na Tunnel Beach na pobřeží Dunedinu. Bylo to tam fakt hezký.

Fotky z obou výletů jsou tady

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásný fotky! Zážitky se zvířenou já teda nemám, to je ale daň
1) za život na severním ostrově
2) mojí lenost co se procházek týče
;)

mm řekl(a)...

Na severním ostrově nejsou zvířátka? A na jižním ostrově jsi nebyla?

Anonymní řekl(a)...

Na severním ostrově jsou zvířátka, jasný, ale je jich tam mnohem míň. Jsou tam spíš různý možnosti adrenalinového sportování.

Na jihu jsem byla celkem 1týden. Dělali jsme s kamarádama takovej okruh. Doletěli jsme do Christchurche, pak jsme autem jeli po východnim pobřeží dolu, v Dunedinu jsme snad večeřeli a spali ale jinak z něj nic nemám.. Pak jsme jeli na nějakou peninsulu, pak úplně dólu do Bluffu, pak do Te Anau a Milford Sounds, výlet lodičkou do fjordu, pak Queenstown, tam jsme byli víc dní - lyžovali jsme, kluci skákali bungee a my tam jely jako dokumentátorky (protože nevim jak teď, ale tehdá se tam vlastní dopravou nešlo dostat). Já tam taky po tom lyžování spadla se schodů a skončila jsem na práškách o berlích. No a poslední dny Wanaka, fotky u jezera, pak Franz Josef a Fox Glacier - ty já o berlích bohužel nedala a zpět do Christchurch a letadlem do Aucklandu. ..asi tak nějak to bylo ;)
Hrozně mě mrzí, že jsem se nadostala do Kaikoury - tam prý jsou k vidění velryby..

mm řekl(a)...

Tak to co jsi vyjmenovala chci navštívit, plus tu Kaikouru. Nejen, že tam uvidíš velryby, ale taky si můžeš zaplavat delfíny, což rozhodně chci. A pak ješt Abel Tasman NP (na severu jižního ostrova), ten vypadá nádherně na fotkách - tyrkysová voda, jezdí se tam na kajacích, tak to bude super.
Po škole se pak asi na měsíc přesunem na severní ostrov.

Anonymní řekl(a)...

No jasný, Abel Tasman, to jsem taky nezvládla. A delfíny jsem nezmiňovala, protože ty jsem si užila na severnu v Bay of Islands.