středa 16. července 2008

Wildlife cruise, Potluck dinner

V sobotu pokračovalo třídenní poznávání místní přírody (čtvrtek pingvíni, pátek Tunnel beach). Jeli jsme s děckama na Wildlife cruise, což bylo plavení se po lodi po Otago Harbour za účelem pozorování místní zvěřeny, tedy hlavně ptáků. Někdy se objeví i velryby, ale teď na ně není sezóna. Plavba trvala čtyři hodiny. Po cestě jsme potkávali jen ptáky a až na konci cesty, kde jsme byly na otevřeném moři, to bylo víc zajímavé. Viděli jsme velkého albatrose (Royal Albatross) a pak i zdálky tuleně, byli celkem malincí, ale roztomilí (na fotkách jsou hůř vidět, bylo to přeci jen z větší dálky).
Jinak v sobotu byl ještě Toroa Carnival, což bylo BBQ, pak se hrály různé hry, byla tam i cukrová vata atd., ale kvůli brzkému odchodu na výlet na lodi jsem tam byla sotva dvacet minut, ale aspoň mám tři fotky.

Fotky z Wildlife cruise jsou tady

Včera (úterý) jsme pak měli v Toroe Potluck dinner, což znamená, že každý přinese něco na jídlo. Já jsem udělala amolety (palačinky), protože typické české jídlo, bramboráky, dělala Romča a stejně jsem je nikdy nedělala. Bohužel mi moje snažení dost zkomplikovala místní mouka, takže se těsto po pánvi nerozlévalo, jak mělo (celé se to při naklonění pánve sesunovalo dolů jako lavina) a amolety byly hodně hrbolaté. Ale po zamotání amolety to šlo. Byly pryč celkem rychle a myslím, že i chutnaly. Udělala jsem je s marmeládou a pak jsem ještě chtěla s tvarohem. Jenže to by ho tady museli mít. Mají jen krémový sýr, který je trochu slaný (stejně jako jejich máslo), takže i po smíchání v velkám množstvím cukru jsem to radši nedávala lidem a nechala jsem to doma. Dan to pak snědl a hodně mu to chutnalo, takže nakonec to dopadlo celkem dobře. Pak musím někdy udělat ty bramboráky na Flat dinner - každé pondělí máme společnou večeři se spolubydlícíma. My to nemáme, jako ostatní, že vaří vžycky jeden, ale vaříme dva dohromady, což je větší sranda. Mě to čeká v pondělí s Niral a další pondělí s Esther.

Žádné komentáře: