pátek 4. července 2008

Dunedin - Course Approval, párty, BBQ

Tak jsme si včera (čtvrtek) úspěšně zapsali předměty na Course Approval. Šlo to rychleji, než jsme předpokládali. Museli jsme vstát po sedmé, abychom tam byly s Esteher mezi prvníma. Začínalo to o půl deváté. Takže jsem mohla ráno zachytit svítání s červánky, což už se mi tady asi nestane, protože takhle brzo vstávat nehodlám. Školu budu mívat až od desíti hodin.
Večer jsme pak měli párty pro mezinárodní studenty pořádanou univerzitou, a to v Monkey Baru. Bylo slušně narváno, fotky bohužel nemám, jelikož jsem neměla foťák, ale možná je pak od někoho seženu. Dnes (pátek) jsme potom měli další akci pořádanou univerzitou pro nás, což bylo barbecue (BBQ) v Hindonu. Jelo se tam vlakem přes hodinu, pak se zastavilo a hned u trati tam byly stánky s dobrotama. Asi po hodině jsme pak jeli zpět. Toroa pak večer pořádala taky BBQ, takže jsem měla dvě v jednom dni.
Fotky jsou zde

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda! Mam první komentář! Hurááá. Chtěla sem ti popřát, ať se ti tam líbí. Zéland je dobrá volba! Byla jsem tam dvakrát, takže vím o čem mluvím. ..možná si mě pamatuješ ze školy v HK, možná taky ne, právě protože jsem přerušila a odfrčela ke kiwikům.
Ale prosímtě kolik vás stála letenka??? Tyhle všechny stopovery a navíc přestupy v Londýně a v Sydney - na nejdražších letištích co do poplatků.. Snad vám to platí škola, protože fakt vím jak se na NZ dostat levněji. A to si dovolím říct, přestože tu vaši částneznám.
Jinak si tě dovolím přidat mezi své oblíbené - s tvým dovolením ;)

Anonymní řekl(a)...

A je tu druhý komentář :-) .... Marťo, ať se Ti tam daří a líbí! Fotky mluví za své. Paráda. Pa JančaP.

mm řekl(a)...

To Barb: Ahoj, jasně, že si tě pamatuju a vím, že jsi odjela na Zéland a i to, že jsi tam už předtím byla. Pak mi můžeš dát nějaké tipy.
Co se týče té letenky, no ehm, byla teda dost drahá, a to právě kvůli těm našim požadavkům na stopovery a Austrálii. Vyšlo to na něco přes 47 tisíc. Výsledky výběrového řízení na škole jsme se dozvěděli až koncem března, takže jsme letenku vyřizovali v dubnu, tedy jen dva měsíce před odletem, což určitě taky hrálo roli. Máme to od British Airways a byli jsme ve Student Agency. Myslím, že už jsme si nemohli moc vybírat. Třeba do Austrálie přiletíme do Melbourne a pak i odtud odlítáme, takže se budem muset vracet. A když jsme chtěli, ať nám dají odlet odjinud (Brisbane, Sydney), tak to šlo leda tak za 70 tis.
Jinak jsem ráda, že si mě přidáváš mezi své oblíbené.
A děkuju za přání, ať se mi tady líbí a to i tobě, Jančo.

Barb řekl(a)...

Teda já jdu do kolen.. 47tis!!! BA jsou nejdražší společnost prostě! Taky sem si sháněla letenku 2 měsíce před odletem. A sehnala sem za 28tis. S možností jakýchkoliv změn zdarma, takže jsme s letenkou dost čachrovali, měnili datum definitivního odletu z NZ. Taky se nám podařilo sehnat sedadla tak, aby nám to udělalo týdenní stopover v Bangkoku, takže jsme skákli na Phuket, což v původní letence vůbec nebylo v plánu. ..No nic, už jsi to zapltaila a dokonce půlku už odletěla, tak toho nechám.
Plánujete nějaké výlety? Přeci jenom půl roku není moc... Ráda dám tipy. Pa
PS: Tady malá inspirace jak to šlo nám: http://www.flickr.com/photos/kiwis/

Anonymní řekl(a)...

Jinac nevim jak jsi spokojena s tou Picassou ale jeste bych pro tvoje ucely doporucila stránku www.fuzzytravel.com, kde se píšou hezký články, ukládaj se tam hezky fotečky do alb, všechno přehledný, a máš tam taky mapu, na který se dělaj čáry podle toho kam se hneš a počítá ti to kolik to bylo dohromady km. Pro lidi na cestě je to fakt prima. Já jsem na:
http://www.fuzzytravel.com/barb

mm řekl(a)...

No s tou letenkou jsme prostě neměli na výběr. Nemohli jsme si odletět, kdy jsme chtěli a hlavně tam máme ten měsíc v Austrálii. To víš, že by to šlo i za míň, ale ne s těmahle stopoverama.
Jinak díky za tipy, mrknu na obojí. Já jsem původně jen chtěla dávat fotky na Rajče. Pak další děcka řekli, že mají blogy, tak jsem si ho taky udělala a narazila jsem na Picasu, tak to teprve všechno objevuju.
Co se týče cestování, tak to opravdový plánujem až skončí škola - tj. listopad až 19. prosinec. Jsem tady bohužel hlavně kvůli studiu. Ale jinak v průběhu semestru se budem snažit občas vyrazit na prodloužený víkendy a pak v půlce semestru máme týden prázdniny. Jinak Toroa nebo škola dělá různé akce, tak se i s nima někam dostanem, samozřejmě že ne moc daleko - např. penguin visit, ski trip, pak různé sporty jako kayaking atd.