sobota 19. července 2008

Párty, škola

Ve čtvrtek jsme měli párty v našem domě (resp. spodní části, kterou obýváme). Oficiálně nám ji nepovolili, mohli jsme mít jen "meeting" do 22,30 hod., ale stejně to bylo normální párty jako každá jiná. Hrály se hry, pilo se (já samozřejmě ne) atd. Postupně se k nám sešlo dost lidí, takže pak už nebylo pomalu k hnutí. Po jedenácté se pak všichni odebrali buď domů nebo do Monkey baru. Já s Esther jsme zůstaly doma a poklidily.

Jinak ještě den před párty (ve středu), jsme hráli poker s Tomem, Danem a dvouma dalšíma klukama. Píšu to sem proto, abych sem mohla dát fotku Dana, který se pak na to náležitě vymódil, aby jsme mu nehohli číst z tváře. Jinak jsem teda přišla o svůj vklad 5 NZD (1 NZD cca 11,2 Kč), nakonec vyhrál Tom.
Fotky nejen z párty jsou tady

Co se týče školy, mám tři předměty jako většina lidí. Principles and Business of Tourism Management (TM), Global Tourism (GT) a Tourist Behaviour (TB). U všech předmětů jsou dvě hodiny přednášky (1 hod. = 50 min.). V pondělí a středu mám od 10 hod. přednášku TM, v úterý a čtvrtek opět od 10 hod. GT a v pátek mám od 12 hod. dvouhodinovku TB (zatím ale to byla vždy max. hodina). To znamená, že mám školu kromě pátku každej den na deset hodin, ale mám jen tu jednu hodinu přednášky. V úterý mám pak ještě jednu hodinu cvičení - TM od 11 a TB od 12 hod., ale obojí jsou jednou za 14 dní a střídají se, takže mám buď jedno nebo druhé. U GT cvičení nejsou. Suma sumárum mám školu 7 hodin týdně (za přepokladu, že půjdu na všechny přednášky a cvičení - např. ve čtvrtek se mi nechtělo vstávat na deset jen na tu jednu hodinu). Ale tady se klade víc důraz na samostantou práci, které není rozhodně málo. Včera jsem si zapisovala do diáře termíny, do kdy co musím odevzdat, a zjistila jsem, že do dvou týdnů musím do Global Tourismu napsat esej o asi 3000 slovech o vlivu asijského trhu na NZ sektor cestovního ruchu. Info a data si k tomu musíme vyhledat, takže následující dva týdny mám o zábavu postaráno. Eseje mám ve všech třech předmětech, mají hodnotu 30% výsledné známky (u TB 20%). Pak jsou součástí známky například příspěvky do diskuze, čtení a hodnocení článků atd. Do Tourist Behaviour si pak musím cést svůj deník (20%). Závěrečné písemné zkoušky pak mají hodnotu od 30 do 50%.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No to je teda systém!! Nemůžu se rozhodnout, jestli má něco do sebe nebo je úplně divnej :)

mm řekl(a)...

No to asi budu moct zhodnotit až na konci. Mě se líbí, že nemusím sedět hodiny ve škole a že přednášky mají padesát minut, to se dá celkem dobře udržet pozornost.