pondělí 17. listopadu 2008

Dunedin - poslední dny

Ještě bych chtěla stručně zmínit, jak probíhaly poslední dny v Dunedinu po tom, co jsem se vrátila z cestování po jihu ostrova (zmiňovala jsem to v Aktualitách, ale aby to bylo pěkně pohromadě). V pátek (31.10.) byl Halloween a taky Tomova a Danova narozeninová párty, po které to u nás vypadalo jako snad nikdy, protože kluci se pomalovali zelenou barvou jako želvy Ninja. V neděli (2.11.) jsme pak s Tomem a Simonem zašly do přístavu (Otago Harbour), kde jsme si chtěli zakajakovat. Jenomže měli zavřeno, tak jsme zašly na St. Claire Beach, kde bylo krásně. Ve čtvrtek (6.11.) jsme pak měly závěrečný Raro Potluck (Raro je náš byt a potluck je, že každý přinese něco na jídlo). Já jsem udělala bublaninu s ostružinama a bramboráky. Obojí děckám moc chutnalo (Karthick snědl snad osm bramboráčků). Potom jsme šli na ulici vystřílet pár rachejtlí (den před tím byla oslava Guy Fawke’s Night, což byl chlap, který chtěl kdysi podpálit britský parlament, tak se to slaví ohňostrojema, takže celou středu to všude bouchalo). Potom jsme ještě dali klukům dárek k narozeninám - trenýrky s kiwíkama v neslušných polohách. Kluci měli velkou radost.

V sobotu jsem pak měla poslední zkoušku (test z Global Tourism, něco bylo lehké, o něčem jsem nikdy neslyšela). Večer jsem pak zašli na poslední Flat Dinner (večeři našeho bytu), šli jsme do indické restaurace a všichni jsme se pěkně přejedli. Já jsem měla kuře s mangovou omáčkou a bylo to hrozně dobrý. No a v neděli (9.11.) odjela většina lidí z toroy a Dunedinu (rovnou domů, nebo na cestování a pak domů). Dan a tom odjeli v neděli odpoledne, já s Esther ve středu (12.11.), Simon zůstává pár týdnů (není klasický student, pracuje na projektu).

Fotky jsou tady

Žádné komentáře: